UPDATE
Az elmúlt órákban jelentkezett nálunk az ismer magyar kritikus, mert a korábbi velvet/kurucinfo (LINK) logó áthallási problémát itt is felfedezni vélte. Íme P. Róbert levele:
Véleményem szerint, jelenleg már mindenki számára nyilvánvaló , hogy az alábbi két logó közti hasonlóság kizárólag a véletlen műve. A két márka semmilyen tekintetben nem mosható össze, vagy említhető egy lapon, hiszen az egyik a makettezés univerzális értékeit hordozza, míg a másik tagadja mindazokat.
Mig az egyik a minőségi makettezés oldalán kötelezte el magát, addig a másik a laikus tömegek hülyítésén keresztül igyekszik megvalósítani üzleti modelljét.
Nem tudok mást látni, mint a kiváló termék, világszínvonalú prezentáció és átütő szakmaiság harcát egy zavaros, meghatározhatatlan minőségű, hiszékenységre alapozó, profitorientált platformmal.
Az egyik a valóságos innováció hordozója, a másik pedig kétes termék újracsomagolásokban, konkurensek féktelen másolásában látja a siker zálogát.
Szeretném felszólítani a mérvadó márka marketing menedzsereit ( :-) /ROFL), hogy haladéktalanul változatosság meg a márka vizuális megjelenését, vagy tegyék meg a megfelelő jogi lépéseket a konkurens másolóval szemben, mivel a jelenleg kialakult asszociatív viszony mérhetetlen károkat okoz a minőségi makettezés világának.
No comment
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése